Reacties

Naam Reactie Datum
Marja Ik zal je prachtige verhalen en foto’s missen. Wat… 17 jul. '22
Pim van Dorp Maarten, wat een ervaring, geweldig. Diep respect! 14 jul. '22
Jaap en Janny Stap Geweldig Maarten, wij hebben genoten van je verhalen… 14 jul. '22
Papa en mama Eind goed al goed! We zijn heel trots op je en óók… 13 jul. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Ik heb je aankomst in Krakau via de lifestream gezien.… 13 jul. '22
Maud van Zanten Gefeliciteerd Maarten met het behalen van je doel.… 13 jul. '22
Maarten van Dorp Danke sehr Claus! Jetzt bin Ich da angekommen! Es… 10 jul. '22
Claus Stiller Wünsche dir noch für die letzten Kilometer alles… 10 jul. '22
Marja Je hebt de eindstreep gehaald. En daar je zus en broers… 10 jul. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Wat een verhaal Maarten. Het is maar goed dat de eindstreep… 8 jul. '22
Jaap en Janny Stap Ik neem mijn petje voor je af, dat je ondanks, dat… 8 jul. '22
Maarten van Dorp Sehr vielen dank Sven! Und danke für ihre Hilfe auf… 7 jul. '22
Jaap en Janny Stap Hopelijk ben je weer volledig hersteld, want je levert… 6 jul. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Wat een prachtig verslag weer! Ik heb morgen aan je… 6 jul. '22
Sven Rödenbeck Danke das wir ein Teil deiner Reise sein durften.… 5 jul. '22
Frits en Marjolein Schoonderbeek De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar het eind… 4 jul. '22
Jaap en Janny Stap Een km meer of minder maakt jou niet uit. Geweldig… 4 jul. '22
Jaap Zwaan Je wordt nog eens een echte wandelaar! Petje af voor… 4 jul. '22
Papa en mama Dankbaar zijn wij ook en trots op jou én op onze… 3 jul. '22
Dirk Van Dorp Mooie dagvlinder: Dambordje 3 jul. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Weer met hindernissen een enorm traject afgelegd en… 3 jul. '22
Jaap en Janny Stap Leuk dat je een museum bezocht en ook interessant… 3 jul. '22
Jaap en Janny Stap Ik geniet van je verhaal en van je foto's. Het… 30 jun. '22
Auke Walda Stoer hoor Maarten, heb veel respect voor wat je doet!… 30 jun. '22
Jaap en Janny Stap Je hebt spannende momenten meegemaakt, maat probeer… 27 jun. '22
Maarten van Dorp Ha Jaap, ik moet het doen met een zakmessie! Tot dusver… 27 jun. '22
Jaap Zwaan Heel herkenbaar Maart, dat gevoel van niet 100% veilig… 27 jun. '22
Marja We spreken elkaar morgen, voor een interview dat aanstaande… 26 jun. '22
Papa en mama Inderdaad blij dat je in Wroclaw onder dak bent en… 26 jun. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Wat een avonturen Maarten. Toch maar een beetje voorzichtig… 26 jun. '22
Jaap en Janny Stap Een zware dag met bijzondere ontmoetingen, mooie natuur… 23 jun. '22
Jaap Zwaan Leuk, die Nederlander in Polen met oldtimer werkplaats! 22 jun. '22
Papa en mama Eind goed al goed vandaag!!! Ik ben héél blij voor… 22 jun. '22
Jaap en Janny Stap Heel bijzonder dat je Duitsland helemaal bent doorgelopen.… 21 jun. '22
Jaap Zwaan 33 km op een warme dag! Petje af 🏆 20 jun. '22
Jaap en Janny Stap Der Rennsteig, een oude koeriersroute , van West-… 20 jun. '22
Maarten van Dorp Dank voor je reactie! Leuk om te lezen. Ik ben dan… 19 jun. '22
Jaap en Janny Stap Dag Maarten, Je verhaal in ons kerkblad sprak ons… 19 jun. '22
Jaap Zwaan Hoi Maart, leuk weer om te lezen en al bijna in Polen!… 19 jun. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Een zware, maar interessante tocht vandaag. Mooie… 16 jun. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Bedankt voor je reisverslag Maarten. Ik heb het de… 15 jun. '22
Marja Je hebt wel lef.......zo’n bruggetje nemen en dan… 13 jun. '22
Frits en Marjolein Schoonderbeek Wat een prachtig verslag en mooie foto’s, Maarten.… 12 jun. '22
Maarten van Dorp Ja ik kreeg van de locals te horen dat brood bij het… 12 jun. '22
Papa en mama En wat een juweeltjes van ook kleinere steden zie… 12 jun. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Wat een bijzondere ontmoetingen heb je onderweg. Veel… 12 jun. '22
Jaap Zwaan Mooie foto’s Maart! 10 jun. '22
Geertje van der Burg-Berendsen Vanmiddag weer bij je grootvader geweest en hem e.e.a.… 9 jun. '22