Een nieuw hoofdstuk

5 mei 2022 - Velp, Nederland

Gisteren was mijn laatste werkdag bij de ABN. Tweeënhalf jaar heb ik me daar mogen buigen over allerhande compliance/KYC vraagstukken. Dat hoofdstuk is gisteren ten einde gekomen. Over een uur sla ik de bladzijde om en begin ik aan een nieuw hoofdstuk. De eerste paar km van mijn wandeltocht naar Krakau gaan vandaag versleten worden. Zowel de adrenaline als ook de zenuwen gieren door mijn lijf. Gedachten als wat ga ik allemaal meemaken, haal ik de eindstreep, hoe zal het vinden van een slaapplek me vergaan, praktische zaken als hoe en waar de tweede boodschap... dergelijke gedachten flitsen continu door mijn hoofd. Ik weet dat zodra ik begin met lopen de rust vanzelf terugkeert. Ik wil gewoon gaan, dit avontuur bij de hoorns vatten en deze gekke rodeo ride van begin tot eind ervaren. Het gaat een tocht worden met vele ups en downs, daar ben ik van overtuigd. Ik hoop dat ik jullie middels deze blog een beetje mee op sleeptouw kan nemen. Ik wil ook iedereen bedanken voor de mooie steunbetuigingen en donaties die ik al heb mogen ontvangen. Jullie zijn toppers!

1. Carla Kamerling:
    5 mei 2022
    Hallo Maarten,
    wat een mooi en spannend avontuur. Ik zal je reis(verhaal) via deze blog graag volgen! Hartelijke groet,
    Carla Kamerling
  2. Papa en mama:
    5 mei 2022
    Lieve Maarten,
    Je bént nu op pad, en dat is goed....Ons hart gaat mee. Veel plezier en succes, sterkte als het nodig is.
    Liefs, mama en papa
  3. Geertje van der Burg-Berendsen:
    6 mei 2022
    Ik gezoek jouw grootvader in de Hetbergier om de week en heb een bedragje gedineerd voor het goede doel. Ik blijf je volgen en wens je veel succes met je missie.